REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Kurtos online shop

§1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest:

PORTVEST Bartosz Różycki
ul. Grójecka 108 pawilon 5
02-367 Warszawa

NIP: PL 5252082081

REGON: 142519976

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie w języku POLSKIM i z dostawa do polski są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Ceny podane w innych językach i z dostawą do innych krajów są cenami netto.

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2 Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

  2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

  3. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

§3 Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4 Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

PRACOWNICY FIRM KURIERSKICH NIE MAJĄ OBOWIĄZKU ZAWIADAMIAĆ TELEFONICZNIE ODBIORCY O DOSTAWIE. NAWET PO PISEMNEJ PROŚBIE NADAWCY, KURIER MOŻE NIE ZADZWONIĆ PRZED PLANOWANĄ DOSTAWĄ. ŻADNA FIRMA NIE OFERUJE USŁUGI KONTAKTU PRZED DOSTAWĄ.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

§5 Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

§6 Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy;

  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;

  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;

  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

  6. dostarczania prasy;

  7. usług w zakresie gier hazardowych.

 

§7 Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Dokładne warunki gwarancji i serwisu znajdują się w zakładce "Gwarancja i serwis"

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

§8 Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

§9 Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§10 Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.

  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

  • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU

 

karta płatnicza za pośrednictwem PayU - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,

Koszt dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską UPS. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

  • Najtaniej:
    Poczta Polska to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa lub ekonomiczna.

  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Grójecka 108 pawilon 5, , 02-367 Warszawa. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

PRACOWNICY FIRM KURIERSKICH NIE MAJĄ OBOWIĄZKU ZAWIADAMIAĆ TELEFONICZNIE ODBIORCY O DOSTAWIE. NAWET PO PISEMNEJ PROŚBIE NADAWCY, KURIER MOŻE NIE ZADZWONIĆ PRZED PLANOWANĄ DOSTAWĄ. ŻADNA FIRMA NIE OFERUJE USŁUGI KONTAKTU PRZED DOSTAWĄ.

Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Dostępność produktów

 

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

 

Forma płatności

 

Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

Płatność przy odbiorze - najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.

» formy płatności 

 

Forma dostawy

 

Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.

Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych przesyłką priorytetową lub 3-5 dni przesyłką ekonomiczną.

» koszt dostawy

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 664579866.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: office@kurtos.biz lub telefonicznie: +48 664579866. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres PORTVEST  ul. Grójecka 108 pawilon 5  02-367 Warszawa

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Warunki Gwarancji

  1. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących

       w sprzedanym sprzęcie. W ramach gwarancji Gwarant zobowiązany jest do bezpłatnego

       usunięcia wad fizycznych.

  1. Gwarant udziela osobom fizycznym gwarancji z bezpłatnym serwisem na okres 24 miesięcy, licząc od daty wystawienia gwarancji. Gwarancja producenta dla firm obejmuje okres 12 miesięcy licząc od daty wystawienia gwarancji.

  2. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z wyposażeniem,

       z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej

       eksploatacji. Za elementy eksploatacyjne uważane są wałki drewniane .

  1. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić

       wymiany niesprawnej części na nowa, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej

       pracy sprzętu.

  1. W przypadku 3 napraw gwarancyjnych tego samego podzespołu, Gwarant będzie zobowiązany do wymiany naprawianego podzespołu na nowy, wolny od wad.

  2. Przyjęcie zgłoszenia do serwisu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy nastąpi w ciągu 2 dni roboczych, licząc od daty wysłania przez Użytkownika informacji o usterce. Wykonanie naprawy w ciągu kolejnych 7 dni roboczych od daty otrzymania fizycznie sprzętu, a w przypadku konieczności importu części zamiennych w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia naprawy.

  3. Transport uszkodzonego sprzętu do siedziby Gwaranta i z powrotem zapewnia Użytkownik.

  4. Gwarant zapewni pełny autoryzowany serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia.

  5. Jeśli użytkownik zażąda dosłania jedynie części zamiennych i rezygnuje z serwisu, koszty naprawy obciążają użytkownika. Uszkodzoną część zamienną użytkownik ma obowiązek odesłać do serwisu. W przypadku nie odesłania części zamiennej w terminie 7 dni od odebrania przesyłki z nową częścią, użytkownik traci gwarancję na urządzenie.

  6. W przypadku naprawy sprzętu, termin gwarancji oraz rękojmi o których mowa w ust. 2 i ust. 3

       ulega przedłużeniu o czas pozostawania sprzętu naprawie. W przypadku naprawy wiążącej się

       z wymiana części, termin gwarancji i rękojmi na wymienione części równy jest okresom, o których

       mowa w ust. 2 i ust. 3 .

  1. Strony dopuszczają możliwość dostarczenia sprzętu wymagającego naprawy, za pośrednictwem

       podmiotu świadczącego usługi przewozowe, na koszt i ryzyko Użytkownika.

Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,

  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,

  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,

  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,

  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,

  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,

  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,

  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,

  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,

  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",

  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,

    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,

    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,

  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,

  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"

  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,

  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,

  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Polityka prywatności

Polityka prywatności sklepu

W dniu 25.05.2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO). W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa  danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

W związku z powyższym pragniemy poinformować o wprowadzeniu zmian w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie Państwa danych, prosimy o przesłanie takiej informacji w odpowiedzi na tą wiadomość. Państwa dane zostaną niezwłocznie usunięte z naszych zasobów. 

Mają Państwo prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
w szczególności z ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie, której dane dotyczą, pragniemy poinformować państwa, że :

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma PORTVEST Bartosz Różycki z siedzibą przy ul. 29 listopada 3/15 00-465 Warszawa Polska

·         z inspektorem Ochrony Danych w PORTVEST Bartosz Różycki można się skontaktować za pomocą adresu e-mail: biuro@kurtos.pl lub telefonicznie +48 664579866

·         Państwa Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

- zawarcia i realizacji umowy (świadczenia usług);

- sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę PORTVEST Bartosz Różycki ;

-  przesyłania informacji dotyczących spraw finansowych, wynikających ze współpracy z firmą PORTVEST Bartosz Różycki;

- prowadzenia działań marketingowych podejmowanych przez firmę PORTVEST Bartosz Różycki samodzielnie lub z we współpracy z innymi podmiotami;

- dochodzenia roszczeń;

- archiwizacja;

- udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski

·         Podstawą przetwarzania Państwa Danych osobowych jest Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

·         Państwa dane mogą być udostępniane :

-  podmiotom lub organom państwowym w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem w ramach obowiązującego prawa;

- podmiotom współpracującym z firmą PORTVEST Bartosz Różycki oraz kontrahentom

- firmom transportowym, kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do Państwa zamówione towary i przesyłki

- kancelariom prawnym, którym PORTVEST Bartosz Różycki zleci prowadzenie postępowania
w sprawach dochodzenia roszczeń

·         Państwa  dane nie będą przekazywane do państw trzecich w rozumieniu ogólnego rozporządzenia ochronie danych osobowych.

·         Okres przetwarzania Państwa danych osobowych będzie uzależniony od celu, w jakim dane będą przetwarzane. Okres, przez Który Państwa dane osobowe będą przechowywane przez PORTVEST Bartosz Różycki jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:

-  przepisy prawa do przetwarzania danych przez określony czas ( np. ustawa o rachunkowości )

- okres współpracy z firmą PORTVEST Bartosz Różycki ;

- okres, który jest niezbędny do obrony interesów administratora;

- okres na jaki została udzielona zgoda

·         W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

·         prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych

·         prawo do żądania sprostowania (poprawieni) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia

·         prawo żądania usunięcia danych osobowych (tzw. Prawo do bycia zapomnianym)

·         prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych

·         prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych

·         prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych

·         W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. 

·         W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez PORTVEST Bartosz Różycki Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

·         Podanie przez Państwa danych Administratorowi i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w  celach wskazanych ust. 3 niniejszej klauzuli informacyjnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celu.

·         Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa

·         Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Mają Państwo prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie.

Z wyrazami szacunku

Bartosz Różycki
Portvest
ul. 29 listopada 3/15
00-465 Warszawa
NIP: 5252082081
Tel: 664579866

Delivery www.jpg
PayU.jpg